Risuja & Ruusuja

Yleistä tietoa numismatiikasta.

Valvoja: Moderaattorit

maksumiäs

Re: Risuja & Ruusuja

Viesti Kirjoittaja maksumiäs » 12 Helmi 2012 17:21

Hyvää tulevaa ystävänpäivää foorumin ylläpidolle!

Muuten, olisiko mahdollista joskus antaa "lupa" tavallisille foorumilaisille poistaa omia viestejä?
Hullu mies Huittisista, syö enemmän kuin tienaa.

JaniO

Viesti Kirjoittaja JaniO » 12 Helmi 2012 23:36

maksumiäs kirjoitti: Muuten, olisiko mahdollista joskus antaa "lupa" tavallisille foorumilaisille poistaa omia viestejä?
Kannatan!

rupla

Viesti Kirjoittaja rupla » 13 Helmi 2012 06:19

Itse olen harmitellut sitä että omia viestejä ei pysty muokkaamaan lähetyksen jälkeen kuin muutaman minuutin ajan(10min?)Tuo muokkaus olisi hyvä esim puutoslistaa tehdessä.Nyt joutuu lainaamaan aina listan,kun poistaa pari kolikkoa ja samalla keskustelu venyy hirveän pitkäksi ja myyjä ehdokkaat katsovat väärää listaa :wall:
Ostan Venäläisiä rahoja.TARJOA!!!

JokuMan

Viesti Kirjoittaja JokuMan » 13 Helmi 2012 14:58

rupla kirjoitti:Itse olen harmitellut sitä että omia viestejä ei pysty muokkaamaan lähetyksen jälkeen kuin muutaman minuutin ajan(10min?)Tuo muokkaus olisi hyvä esim puutoslistaa tehdessä.Nyt joutuu lainaamaan aina listan,kun poistaa pari kolikkoa ja samalla keskustelu venyy hirveän pitkäksi ja myyjä ehdokkaat katsovat väärää listaa :wall:
Veit sanat suustani...Samaa asiaa olen itsekin harmitellut.

antti r
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antti r » 13 Helmi 2012 17:37

JokuMan kirjoitti:
rupla kirjoitti:Itse olen harmitellut sitä että omia viestejä ei pysty muokkaamaan lähetyksen jälkeen kuin muutaman minuutin ajan(10min?)Tuo muokkaus olisi hyvä esim puutoslistaa tehdessä.Nyt joutuu lainaamaan aina listan,kun poistaa pari kolikkoa ja samalla keskustelu venyy hirveän pitkäksi ja myyjä ehdokkaat katsovat väärää listaa :wall:
Yhdyn edeltäviin kommentteihin. Eihän niitä oikeuksia kaikille alueille tarttisi antaa... :)
Antti Rantala | antti.rantala2@gmail.com

SMP
Site Admin

Viesti Kirjoittaja SMP » 13 Helmi 2012 18:13

antti r kirjoitti:
JokuMan kirjoitti:
Yhdyn edeltäviin kommentteihin. Eihän niitä oikeuksia kaikille alueille tarttisi antaa... :)

Tsau,

Mikäli joku osaa kertoa miten ko. operaatio toteutetaan tällä versiolle niin ilo mielin annamme muokkausoikeudet myydään/ostetaan palstalle. :) Tässä taitaa nimittäin olla bugi ja samat oikeudet leviää joka palstalle. Hyvä pointti kuitenkin ;)
Hyvä tietolähde ***Standard Catalog of WORLD COINS***
-SMP-

JaniO

Viesti Kirjoittaja JaniO » 13 Helmi 2012 18:25

SMP kirjoitti:Tsau,

Mikäli joku osaa kertoa miten ko. operaatio toteutetaan tällä versiolle niin ilo mielin annamme muokkausoikeudet myydään/ostetaan palstalle. :) Tässä taitaa nimittäin olla bugi ja samat oikeudet leviää joka palstalle. Hyvä pointti kuitenkin ;)
No olisiko tuo vaarallista, jos ihmiset voisivat omia kirjoituksiaan muokata jälkikäteen. :) Jos homma lähtee käsistä tms., niin sitten paluu vanhaan malliin.

SMP
Site Admin

Viesti Kirjoittaja SMP » 13 Helmi 2012 21:54

JaniO kirjoitti: No olisiko tuo vaarallista, jos ihmiset voisivat omia kirjoituksiaan muokata jälkikäteen. :) Jos homma lähtee käsistä tms., niin sitten paluu vanhaan malliin.
Tämmöinen käytäntö oli voimassa alusta asti viime vuoteen, kunnes viesteistä alkoi häviämään kuvat, tekstejä muutettiin/poistettiin jolloin viestiketjut eivät olleet enää sitä mitä alunperin. Tiedon säilyminen on yksi tärkeimmistä asioista mitä täällä voimme tehdä ja näin ollen alati kasvava tietopankki on yksi tärkeimmistä asioista. Muutkin voivat etsiä samaa tietoa.. :)

Tuon myydään / ostetaan osaston osalta varmaan saadaan jossain vaiheessa päivitettyä järjestelmä siten, että käyttäjät voivat listojaan muokata.
-SMP-

JaniO

Viesti Kirjoittaja JaniO » 14 Helmi 2012 08:50

SMP kirjoitti:
JaniO kirjoitti:
Tämmöinen käytäntö oli voimassa alusta asti viime vuoteen, kunnes viesteistä alkoi häviämään kuvat, tekstejä muutettiin/poistettiin jolloin viestiketjut eivät olleet enää sitä mitä alunperin. Tiedon säilyminen on yksi tärkeimmistä asioista mitä täällä voimme tehdä ja näin ollen alati kasvava tietopankki on yksi tärkeimmistä asioista. Muutkin voivat etsiä samaa tietoa.. :)

Tuon myydään / ostetaan osaston osalta varmaan saadaan jossain vaiheessa päivitettyä järjestelmä siten, että käyttäjät voivat listojaan muokata.
OK. Kuvien katoamiselle voi olla luonnollinen syy. Itse esim. linkitän kuvat aijaa.com kautta ja sieltähän kuvat häviävät itsestään automaattisesti kuudessa viikossa, jollei kukaan käy nimenomaisella aijaa.comin sivulla tänä aikana.

antti r
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antti r » 14 Helmi 2012 15:52

JaniO kirjoitti:
SMP kirjoitti:
JaniO kirjoitti:

OK. Kuvien katoamiselle voi olla luonnollinen syy. Itse esim. linkitän kuvat aijaa.com kautta ja sieltähän kuvat häviävät itsestään automaattisesti kuudessa viikossa, jollei kukaan käy nimenomaisella aijaa.comin sivulla tänä aikana.
Ja tämä ongelma taas hoituu sisäänkirjautumisella.
Antti Rantala | antti.rantala2@gmail.com

Miliisi

Viesti Kirjoittaja Miliisi » 13 Syys 2016 17:02

Ilmeisesti on päivitetty foorumisoftaa uudempaan? Sellaista kyselisin että mistä asetuksista voisi löytää täpän tuolle pikavastaukselle? Ite en tuosta toiminnosta perusta niin haluaisin sen piiloon.

SMP
Site Admin

Viesti Kirjoittaja SMP » 16 Syys 2016 21:26

Terve,

Softa päivitettiin täysin uuteen versioon ja tuosta johtuen varmaan pikavastaukset tulivat oletuksena päälle. Mielestäni pikavastaus ei ole käyttäjäkohtainen tai käyttäjän määriteltävissä ollenkaan (jos joku tietää muuta niin korjatkaa) vaan on päällä tai poissa kaikilta ylläpidon toimesta.

Nyt ei ole käytössä,
-SMP-

Miliisi

Viesti Kirjoittaja Miliisi » 17 Syys 2016 12:40

Kiitokset tästä. *hatun nosto*

Tässä phpbb softassa ei näköjään ole käyttäjälle tuota valintaa olemassa. Piti vielä toisellakin foorumilla käydä asetukset läpi niin eipä sitä sielläkään näkynyt. Olikin smf softassa mistä tuon sai ite poistettua.

Ja näin btw. on tainnut se logokin hävitä tuossa rytäkässä tuolta foorumin ylälaidasta?

Wertti

Viesti Kirjoittaja Wertti » 28 Syys 2016 14:11

Mahtaako olla virheitä tossa pikahinnastossa kun mielestäni 10 pennistä ei ole hopeisia vaan kuparisia?

SMP
Site Admin

Viesti Kirjoittaja SMP » 02 Loka 2016 19:10

Miliisi kirjoitti:Kiitokset tästä. *hatun nosto*

Tässä phpbb softassa ei näköjään ole käyttäjälle tuota valintaa olemassa. Piti vielä toisellakin foorumilla käydä asetukset läpi niin eipä sitä sielläkään näkynyt. Olikin smf softassa mistä tuon sai ite poistettua.

Ja näin btw. on tainnut se logokin hävitä tuossa rytäkässä tuolta foorumin ylälaidasta?
No hitto, niin onkin.

"voe...nimimerkillä mistähän sen löytäisi.." :) pitänee käyttää kotisivuilta löytyvää, jos sattuis käymään..
-SMP-

Vastaa Viestiin