Postimerkki maakansiot

Keskustelua ulkomaisista postimerkeistä, postileimoista yms. filateliaan liittyvistä aiheista.
rupla

Postimerkki maakansiot

Viesti Kirjoittaja rupla » 30 Kesä 2011 10:11

Olen tässä aikani kuluksi selaillut vanhaa postimerkki kokoelmaani neuvostoliiton osalta.Ja yllätyksekseni huomasin että löytyy aika paljon tuota 1970 ja -80 lukua sekä jonkin verran -60 lukua.Nyt olen pari päivää koittanut löytää jotain edullista neuvostoliitto "maakansiota",siis sellaista jossa on kuvallinen paikka jokaiselle merkille.Ovat vain niin pirun kalliita.Tietääkö kukaan mikä olisi edullisin merkki ja mistä sitä saisi?

Myös käytetyt siistit kansiot kiinnostaa :wink:
Ostan Venäläisiä rahoja.TARJOA!!!

antti r
Viesti:

Re: Postimerkki maakansiot

Viesti Kirjoittaja antti r » 30 Kesä 2011 20:16

Olen suomimerkkien keräilijänä todennut ihan tavallisen säilökirjan olevan hyvä vaihtoehto. Merkkejä ei tarvitse alkaa liimailemaan kiinni / ostamaan erillisiä liimattavia taskuja. Lisäksi samaan albumiin mahtuu paljon ja merkkejä on helppo järjestellä. Tosiaan myös halpa vaihtoehto. :)
Antti Rantala | antti.rantala2@gmail.com

rupla

Re: Postimerkki maakansiot

Viesti Kirjoittaja rupla » 30 Kesä 2011 21:13

antti r kirjoitti:Olen suomimerkkien keräilijänä todennut ihan tavallisen säilökirjan olevan hyvä vaihtoehto. Merkkejä ei tarvitse alkaa liimailemaan kiinni / ostamaan erillisiä liimattavia taskuja. Lisäksi samaan albumiin mahtuu paljon ja merkkejä on helppo järjestellä. Tosiaan myös halpa vaihtoehto. :)
Tällä hetkellä merkkini ovat ihan tuollaisessa tavallisessa säiliökirjassa.Täytynee ostaa isompi säiliökirja ja järjestää merkit sinne.Vieläkun löytäisi jostain jonkun halvan luettelon josta näkisi sen oikean järjestyksen.Mitään nettisivuakaan en onnistunut löytämään,jossa esiteltäisiin nuo neukku merkit(1960-1991)
Ostan Venäläisiä rahoja.TARJOA!!!

Vastaa Viestiin