Hmm... halpa?

Keskustelua suomalaisista postimerkeistä, postileimoista yms. Suomen filateliaan liittyvistä aiheista.
Perajorma

Hmm... halpa?

Viesti Kirjoittaja Perajorma » 16 Touko 2010 21:26

Tässä jo yli vuoden ajan ollut eräällä kirpputorilla jollain myynnissä sekalaisia postimerkkejä (lähinnä suomalaisia).
Nyt kun eksyin näille foorumeille, niin olisi kiva tietää, mitä mieltä te olette, että olenko nyt sitten maksanut ylihintaa? :?

Eli tälläisiä 0.6-1€ pakettei on tullut osteltua jo monia.
Huono kuva, mutta kai siitä erottaa. Tämä tainnut maksaa 80snt ja tuosta puuttuu kyllä muutama merkki.
Ja
Sitten tälläisiä 2€ kasoja

Eli noissa paketeissa on tullut merkkejä 1800-luvun lopulta 1900-luvun loppulle.
Huomaa, että ne arvokkaimmat on taidettu jättää pois paketeista, mutta on sieltä pari 20+ € lape arvoltaan olleita merkkejä tullut. Lähinnä merkit ollut lape arvoltaan 0.1-2€/kpl

Yhteensä 5 isoa kansiollista ja tälläinen laatikollinen merkkejä tullut haalittua sieltä.
http://i280.photobucket.com/albums/kk16 ... C00004.jpg

Myös muutama postikortti 1800-luvun lopulta ja 1900-luvun alulta on tullut ostettua sieltä. :P

Lillen

Re: Hmm... halpa?

Viesti Kirjoittaja Lillen » 17 Touko 2010 14:54

Vaikea sanoa... nuo toisen kuvan postimerkeistä sen verran että olet _minun_ mielestä ainakin ihan hyvä ostoksen tehnyt ja en _itse_ ainakaan usko että jäisit missään nimessä tappiolle jos luettelo hintaan möisit ,mutta uskoisin _minä_ että aika hyvä ostoksen olet tehnyt :mrgreen: ...

Löytyikö sieltä mitään "aarteita" niistä laatikoista :?: .

Lillen

Vastaa Viestiin