Matinmarkka palvelee kaikenlaisia keräilijöitä luotettavasti

Ajankohtaisia ilmoituksia.

Valvoja: Moderaattorit

Matinmarkka
Viesti:

Matinmarkka palvelee kaikenlaisia keräilijöitä luotettavasti

Viesti Kirjoittaja Matinmarkka » 08 Tammi 2006 15:25

Tervetuloa tutustumaan MatinMarkka.com kauppapaikkaan

Matin Markka on yksityinen keräilijöitä, kauppiaita sekä jäsenyhdistyksiä palveleva numismatiikan erikoisliike. Valikoimissa on vanhoja pääosin Suomalaisia rahoja, moderneja ulkolaisia seteleitä ja kolikoita ja tietysti laadukkaat keräilytarvikkeet.

Eritäin monipuolisen eurovalikoiman mahdollistaa hyvät suhteet suurimpien eurooppalaisten tukkureiden kanssa sekä osallistuminen merkittävimpiin messuihin keski-eruroopan maissa. Seuraavat messut Berliini helmikuun alussa, innoikkaille matkaan lähtijöille annan mielellänin lisätietoja tapahtumasta. Suomalaisissa tapahtumissa olen tavattavissa liiton kokouksissa sekä Holmaston, SNY:n sekä Ekmanin huutokaupoissa.

Viimetilikauden kasvu on ollut huikea, yli 300 %. Asiakkaita rekisterissäni
noin 1700 joka myös kasvaa kuukaisittain kymmenillä uusilla nimillä. Asiakkaitani ovat harrastajat ympäri eurooppaa sekä merkittävimmät tukkukauppiaat keski-euroopassa. Toimituksia vuositasolla noin 4000,
joka mahdollistaa suuren volyymin, nopean varaston kierron sekä hyvin kohtuullisen hinnoittelun.

Olen Rahapaja Oy:n virallinen jälleenmyyjä, joka mahdollistaa kaikkien uusien Suomalaisten rahasarjojen ja juhlarahojen varmat ja nopeat toimitukset, voit liittyä kestotilaajaksi ottamalla yhteyttä s-postilla tai soittamalla. Kauttani saatavissa myös 2006 Suomen
rullasarjat joiden toimitukset alkavat noin viikolla 5.

Se mitä sivuilta ei löydy, tiedustele, voi olla varastossa tai tiedossani.

Ostan kokoelmia, juhla- ja kultarahoja. 2e 2004 EU, 1p - 2mk 1864-1917 massaeriä ym. Tiedustele päivän hinnat, jotka sisältävät positiivisiä yllätyksiä.

Olen palveluksessanne!
Matti Hänninen
Matinmarkka
Minna Canthin katu 14
40100 JYVÄSKYLÄ
P. 0400 - 323 333
http://www.matinmarkka.com
matti.hanninen@matinmarkka.com