Risuja & Ruusuja
Valvoja: Moderaattorit
Re: Risuja & Ruusuja
Hyvää tulevaa ystävänpäivää foorumin ylläpidolle!
Muuten, olisiko mahdollista joskus antaa "lupa" tavallisille foorumilaisille poistaa omia viestejä?
Muuten, olisiko mahdollista joskus antaa "lupa" tavallisille foorumilaisille poistaa omia viestejä?
Hullu mies Huittisista, syö enemmän kuin tienaa.
Kannatan!maksumiäs kirjoitti: Muuten, olisiko mahdollista joskus antaa "lupa" tavallisille foorumilaisille poistaa omia viestejä?
Itse olen harmitellut sitä että omia viestejä ei pysty muokkaamaan lähetyksen jälkeen kuin muutaman minuutin ajan(10min?)Tuo muokkaus olisi hyvä esim puutoslistaa tehdessä.Nyt joutuu lainaamaan aina listan,kun poistaa pari kolikkoa ja samalla keskustelu venyy hirveän pitkäksi ja myyjä ehdokkaat katsovat väärää listaa 

Ostan Venäläisiä rahoja.TARJOA!!!
Veit sanat suustani...Samaa asiaa olen itsekin harmitellut.rupla kirjoitti:Itse olen harmitellut sitä että omia viestejä ei pysty muokkaamaan lähetyksen jälkeen kuin muutaman minuutin ajan(10min?)Tuo muokkaus olisi hyvä esim puutoslistaa tehdessä.Nyt joutuu lainaamaan aina listan,kun poistaa pari kolikkoa ja samalla keskustelu venyy hirveän pitkäksi ja myyjä ehdokkaat katsovat väärää listaa
- antti r
- Viesti:
Yhdyn edeltäviin kommentteihin. Eihän niitä oikeuksia kaikille alueille tarttisi antaa...JokuMan kirjoitti:Veit sanat suustani...Samaa asiaa olen itsekin harmitellut.rupla kirjoitti:Itse olen harmitellut sitä että omia viestejä ei pysty muokkaamaan lähetyksen jälkeen kuin muutaman minuutin ajan(10min?)Tuo muokkaus olisi hyvä esim puutoslistaa tehdessä.Nyt joutuu lainaamaan aina listan,kun poistaa pari kolikkoa ja samalla keskustelu venyy hirveän pitkäksi ja myyjä ehdokkaat katsovat väärää listaa

Antti Rantala | antti.rantala2@gmail.com
antti r kirjoitti:Yhdyn edeltäviin kommentteihin. Eihän niitä oikeuksia kaikille alueille tarttisi antaa...JokuMan kirjoitti:Veit sanat suustani...Samaa asiaa olen itsekin harmitellut.rupla kirjoitti:Itse olen harmitellut sitä että omia viestejä ei pysty muokkaamaan lähetyksen jälkeen kuin muutaman minuutin ajan(10min?)Tuo muokkaus olisi hyvä esim puutoslistaa tehdessä.Nyt joutuu lainaamaan aina listan,kun poistaa pari kolikkoa ja samalla keskustelu venyy hirveän pitkäksi ja myyjä ehdokkaat katsovat väärää listaa
Tsau,
Mikäli joku osaa kertoa miten ko. operaatio toteutetaan tällä versiolle niin ilo mielin annamme muokkausoikeudet myydään/ostetaan palstalle.

Hyvä tietolähde ***Standard Catalog of WORLD COINS***
-SMP-
-SMP-
No olisiko tuo vaarallista, jos ihmiset voisivat omia kirjoituksiaan muokata jälkikäteen.SMP kirjoitti:Tsau,
Mikäli joku osaa kertoa miten ko. operaatio toteutetaan tällä versiolle niin ilo mielin annamme muokkausoikeudet myydään/ostetaan palstalle.Tässä taitaa nimittäin olla bugi ja samat oikeudet leviää joka palstalle. Hyvä pointti kuitenkin

Tämmöinen käytäntö oli voimassa alusta asti viime vuoteen, kunnes viesteistä alkoi häviämään kuvat, tekstejä muutettiin/poistettiin jolloin viestiketjut eivät olleet enää sitä mitä alunperin. Tiedon säilyminen on yksi tärkeimmistä asioista mitä täällä voimme tehdä ja näin ollen alati kasvava tietopankki on yksi tärkeimmistä asioista. Muutkin voivat etsiä samaa tietoa..JaniO kirjoitti: No olisiko tuo vaarallista, jos ihmiset voisivat omia kirjoituksiaan muokata jälkikäteen.Jos homma lähtee käsistä tms., niin sitten paluu vanhaan malliin.

Tuon myydään / ostetaan osaston osalta varmaan saadaan jossain vaiheessa päivitettyä järjestelmä siten, että käyttäjät voivat listojaan muokata.
-SMP-
-SMP-
OK. Kuvien katoamiselle voi olla luonnollinen syy. Itse esim. linkitän kuvat aijaa.com kautta ja sieltähän kuvat häviävät itsestään automaattisesti kuudessa viikossa, jollei kukaan käy nimenomaisella aijaa.comin sivulla tänä aikana.SMP kirjoitti:JaniO kirjoitti:
Tämmöinen käytäntö oli voimassa alusta asti viime vuoteen, kunnes viesteistä alkoi häviämään kuvat, tekstejä muutettiin/poistettiin jolloin viestiketjut eivät olleet enää sitä mitä alunperin. Tiedon säilyminen on yksi tärkeimmistä asioista mitä täällä voimme tehdä ja näin ollen alati kasvava tietopankki on yksi tärkeimmistä asioista. Muutkin voivat etsiä samaa tietoa..
Tuon myydään / ostetaan osaston osalta varmaan saadaan jossain vaiheessa päivitettyä järjestelmä siten, että käyttäjät voivat listojaan muokata.
- antti r
- Viesti:
Ja tämä ongelma taas hoituu sisäänkirjautumisella.JaniO kirjoitti:OK. Kuvien katoamiselle voi olla luonnollinen syy. Itse esim. linkitän kuvat aijaa.com kautta ja sieltähän kuvat häviävät itsestään automaattisesti kuudessa viikossa, jollei kukaan käy nimenomaisella aijaa.comin sivulla tänä aikana.SMP kirjoitti:JaniO kirjoitti:
Tämmöinen käytäntö oli voimassa alusta asti viime vuoteen, kunnes viesteistä alkoi häviämään kuvat, tekstejä muutettiin/poistettiin jolloin viestiketjut eivät olleet enää sitä mitä alunperin. Tiedon säilyminen on yksi tärkeimmistä asioista mitä täällä voimme tehdä ja näin ollen alati kasvava tietopankki on yksi tärkeimmistä asioista. Muutkin voivat etsiä samaa tietoa..
Antti Rantala | antti.rantala2@gmail.com
Ilmeisesti on päivitetty foorumisoftaa uudempaan? Sellaista kyselisin että mistä asetuksista voisi löytää täpän tuolle pikavastaukselle? Ite en tuosta toiminnosta perusta niin haluaisin sen piiloon.
Terve,
Softa päivitettiin täysin uuteen versioon ja tuosta johtuen varmaan pikavastaukset tulivat oletuksena päälle. Mielestäni pikavastaus ei ole käyttäjäkohtainen tai käyttäjän määriteltävissä ollenkaan (jos joku tietää muuta niin korjatkaa) vaan on päällä tai poissa kaikilta ylläpidon toimesta.
Nyt ei ole käytössä,
Softa päivitettiin täysin uuteen versioon ja tuosta johtuen varmaan pikavastaukset tulivat oletuksena päälle. Mielestäni pikavastaus ei ole käyttäjäkohtainen tai käyttäjän määriteltävissä ollenkaan (jos joku tietää muuta niin korjatkaa) vaan on päällä tai poissa kaikilta ylläpidon toimesta.
Nyt ei ole käytössä,
-SMP-
-SMP-
Kiitokset tästä. *hatun nosto*
Tässä phpbb softassa ei näköjään ole käyttäjälle tuota valintaa olemassa. Piti vielä toisellakin foorumilla käydä asetukset läpi niin eipä sitä sielläkään näkynyt. Olikin smf softassa mistä tuon sai ite poistettua.
Ja näin btw. on tainnut se logokin hävitä tuossa rytäkässä tuolta foorumin ylälaidasta?
Tässä phpbb softassa ei näköjään ole käyttäjälle tuota valintaa olemassa. Piti vielä toisellakin foorumilla käydä asetukset läpi niin eipä sitä sielläkään näkynyt. Olikin smf softassa mistä tuon sai ite poistettua.
Ja näin btw. on tainnut se logokin hävitä tuossa rytäkässä tuolta foorumin ylälaidasta?
Mahtaako olla virheitä tossa pikahinnastossa kun mielestäni 10 pennistä ei ole hopeisia vaan kuparisia?
No hitto, niin onkin.Miliisi kirjoitti:Kiitokset tästä. *hatun nosto*
"voe...nimimerkillä mistähän sen löytäisi.."

-SMP-
-SMP-