RUK 15 kurssimerkki

Vain keräilyyn liittyviä kohteita. Myynti- ja ostotoimet ovat myyjän ja ostajan kahdenvälinen asia ja ylläpito tai Pohjois-Karjalan Numismaatikot ry. ei vastaa myynnistä tai ostoista aiheutuneista kuluista tai vastaavista missään olosuhteissa.

Valvoja: Moderaattorit

lkoski

RUK 15 kurssimerkki

Viesti Kirjoittaja lkoski »

Etsin isäni aikoinaan kadonnutta RUK 15 kurssimerkkiä. Eräs keräilijä kertoi todennäköisesti nähneensä sen vuosia sitten eräältä perikunnalta uudelle omistajalle siirtyneessä kokoelmassa. Maksan siitä kohtuullisen käyvän hinnan. Saa nähdä, löytyisikö oikealla nimellä oleva? Ihmeiden aika ei ehkä ole vielä ohi!
lantti

Re: RUK 15 kurssimerkki

Viesti Kirjoittaja lantti »

Millä tavalla merkki alunperin lähti teiltä pois? Olen utelias.
lkoski

Hei ja kiitos kysymyksestä. Suoraan kysymykseen suora vastaus: Varastettiin erään toisen (lääk.AUK:n) merkin kanssa jo vuosikymmeniä sitten. Merkki ilmeisesti lienee sen jälkeen seikkaillut ehkä useammallakin keräilijällä. Tunnesyistä olen vuosien mittaan tiedustellut myynnissä olleiden 15 kurssin merkkien taustakirjoituksia, mutta ei ole vielä tärpännyt. No, "hyvää kalaa kannattaa pyydystää, vaikka ei saisikaan". Hyvää syksyä sinulle.
Ilari Langinkoski
ilari.langinkoski@elisanet.fi
lkoski

Hei ja kiitos kysymyksestä. Suoraan kysymykseen suora vastaus: Varastettiin erään toisen (lääk.AUK:n) merkin kanssa jo vuosikymmeniä sitten. Merkki ilmeisesti lienee sen jälkeen seikkaillut ehkä useammallakin keräilijällä. Tunnesyistä olen vuosien mittaan tiedustellut myynnissä olleiden 15 kurssin merkkien taustakirjoituksia, mutta ei ole vielä tärpännyt. No, "hyvää kalaa kannattaa pyydystää, vaikka ei saisikaan". Hyvää syksyä sinulle.
Ilari Langinkoski
ilari.langinkoski@elisanet.fi
Vastaa Viestiin