RUK 15 kurssimerkki
Valvoja: Moderaattorit
RUK 15 kurssimerkki
Etsin isäni aikoinaan kadonnutta RUK 15 kurssimerkkiä. Eräs keräilijä kertoi todennäköisesti nähneensä sen vuosia sitten eräältä perikunnalta uudelle omistajalle siirtyneessä kokoelmassa. Maksan siitä kohtuullisen käyvän hinnan. Saa nähdä, löytyisikö oikealla nimellä oleva? Ihmeiden aika ei ehkä ole vielä ohi!
Re: RUK 15 kurssimerkki
Millä tavalla merkki alunperin lähti teiltä pois? Olen utelias.
Hei ja kiitos kysymyksestä. Suoraan kysymykseen suora vastaus: Varastettiin erään toisen (lääk.AUK:n) merkin kanssa jo vuosikymmeniä sitten. Merkki ilmeisesti lienee sen jälkeen seikkaillut ehkä useammallakin keräilijällä. Tunnesyistä olen vuosien mittaan tiedustellut myynnissä olleiden 15 kurssin merkkien taustakirjoituksia, mutta ei ole vielä tärpännyt. No, "hyvää kalaa kannattaa pyydystää, vaikka ei saisikaan". Hyvää syksyä sinulle.
Ilari Langinkoski
ilari.langinkoski@elisanet.fi
Ilari Langinkoski
Hei ja kiitos kysymyksestä. Suoraan kysymykseen suora vastaus: Varastettiin erään toisen (lääk.AUK:n) merkin kanssa jo vuosikymmeniä sitten. Merkki ilmeisesti lienee sen jälkeen seikkaillut ehkä useammallakin keräilijällä. Tunnesyistä olen vuosien mittaan tiedustellut myynnissä olleiden 15 kurssin merkkien taustakirjoituksia, mutta ei ole vielä tärpännyt. No, "hyvää kalaa kannattaa pyydystää, vaikka ei saisikaan". Hyvää syksyä sinulle.
Ilari Langinkoski
Ilari Langinkoski