PT77 kirjoitti:Perajorma kirjoitti:PT77 kirjoitti:Jos se on mitä tarkoitettiin niin en uskoettä keskiosan metallia olisi siellä. Koska messingin väristä ossa luulisi olevan yhtenäisesti ja tuohon jää hopeinen osuus selkeästi väliin.
Siis sitä väriä on se koko pinta täynnä, mutta tuo kuva on otettu sellaisessa asennossa/valaistuksessa, että juuri tuossa kohtaa nyt sattuu näkymään selkeimmin se väri.
Ja se kerros siinä päällä on niin ohut, että ulomman kehän metalli on selkeästi vielä erotettavissa alta eri osaksi ja siksi se ei näy joka kohdassa heijastumissyistä tjsp.
E: se on vähä samanlainen tilanne, kuin puuhun olisi vedetty lakkapinta.
Minulla on kyllä erittain tarkka näyttö käytössäni ja siinä värit näkyy kyllä oikein. Ei voi metallia olla niin vähän että sen läpi näkyy, metallia ei voi verrata lakkaan.
Näyttää myyjä sulkeneen kohteen, taisi olla jotain epäselvyyttä virheestä?
Juu no en oikeen tiedä noista metallienhömpistä, mutta olen kyllä sitä mieltä, että tuon kolikon sileillä/matalilla pinnoilla on jotain. Kyllä minullakin tuo kolikko näkyy hopeisena, mutta siinä on hiukan tuon keskiosan sävyä. Heijastaako kuvassa valo tai hämääkö muuten, että näyttää ihan normaalilta, mutta mutta.
Itse olisin ainakin tuon 15€ voinut maksaa. Tai ainakin jos sen aitouden olisi itse saanut tutkailla irl.
Kyllähän tuo hiukan mahdottomalta kuullostaa. Tosin en kyllä tunne hyvin noiden kolikoiden lyömäkoneiden toimintaa, että olisiko moinen mahdollista.
Tai sitten joku on vaan heittänyt hiukan maalia tuon kolikon pintaan...